miercuri, 4 ianuarie 2012

Statistici blog 2011

Statistici oferite de blogspot
1) Nu obişnuiesc să-mi pun obiective mari pentru blog. Analizînd statisticile din anul 2010, mi-am pus ca obiectiv pe anul trecut să adun minimum 1.000 de afişări pe lună. Obiectiv îndeplinit cu uşurinţă, de fapt (vezi aici sau aici).

2) Mai mult decît atît, conform contorului pus pe blog acum cîţiva ani, în semestrul II al anului 2011 am adunat peste 19.600 de vizualizări (în medie 3267 vizualizări pe lună), cam tot atîta cît am adunat în primul an de cînd mi-am pus contor. O mărire dublă a traficulului, în doar 2 ani.

3) Conform statisticilor de la trafic.ro, în anul 2011 am adunat 18.658 de vizite şi 32.762 de afişări.

4) În 2011 am scris 153 de articole, cu 14 mai mult decît în 2010 şi de 2,7 ori mai multe decît în 2009.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Secretul meu? Nu e nici unul, şi nici nu e extraordinar.

      Faptul că scriu de o perioadă îndelungată (4 ani deja), precum şi constant, faptul că am deja peste 400 de articole publicate, precum şi că folosesc imagini în articole - majoritatea vizitatorilor îmi provin astfel din google, din păcate. Din păcate, spun, pentru că vizitatori şi cititori nu e acelaşi lucru. Însă pentru trafic, e bine. Deşi mi-ar plăcea mai mult să fiu citit.

      Ștergere