luni, 5 martie 2012

MBTI în Republica Moldova. Tipul meu de personalitate

http://qualities-of-a-leader.com
Indicatorul tipologic Myers-Briggs MBTI (în limba engleză Myers-Briggs Type Indicator) reprezintă un instrument profesionist de cunoaştere a sinelui însuşi, precum şi a celor din jur. Acest instrument te ajută să înţelegi de ce suntem cum suntem, care sunt valorile noastre, părţile noastre forte, etc.

Liuba Ceban (Masterat în Psihologie, Certificat de la Asociaţia Americană de Management) este unicul expert din Republica Moldova şi unul dintre puţinii din Europa de Est, acreditaţi oficial în aplicatea instrumentului MBTI de la compania CPP, deţinător al tuturor drepturilor asupra MBTI. Aceasta a lansat în februarie site-ul "MBTI în Moldova", pe care, pînă la 17 martie, poţi completa un test online aflîndu-ţi gratuit denumirea tipologiei tale. 

Deşi îmi cunoşteam tipul meu de personalitate, nu am ezitat să-l fac rapid şi acolo, din curiozitate. Acesta este răspunsul pe care l-am primit:


Aş îndemna pe oricine să facă acest test, aflîndu-şi tipul de personalitate. În mod special, aş fi curios să aflu şi îi îndemn să facă acest test pe bloggerii Natalia Timon, Victoria Ungureanu, şi prietenii mei buni din viaţă Gîrlea Svetoslav, Ion Solomon şi Nadia Pătraşca ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu