duminică, 4 martie 2012

Primăvara

http://www.rtv.net
Deşi primăvara va mai întîrzia pînă se va instala ca stăpână, oficial ea a sosit 4 zile în urmă. Iar asta mă bucură mult. Pentru că urăsc iarna, din mai multe motive: nu suport frigul, iarna trebuie să te îmbraci cu haine mai groase, ceea ce îţi reduce din mobilitate, excesul de negru, şi lipsa de lumină/soare. Acum însă spre mai înainte vremea va deveni mai călduroasă, zilele mai însorite, ne vom îmbrăca mai uşor, şi cu haine mai colorate. Şi fotbal vom avea şansa să jucăm mai des, pentru cei care iubesc acest joc. Viaţa va deveni mai frumoasă, pentru cei care iubesc mobilitatea şi căldura.

Doream pe întîi să îmi creez un (micro)blog pe tumblr.com. Am rămas surprins să văd că cineva şi-a creat un blog (pe care nu-l folosea) utilizînd adresa mea de e-mail. Nu-mi pot explica de ce şi cum s-a întîmplat asta. În fine, am resetat parola şi am intrat în posesia blogului tipului respectiv. Apoi i-am schimbat adresa. 

Însă faptul că tumblr.com nu e în română, plus alte aspecte, m-au pus pe gânduri. Îmi doream un microblog pentru a scrie articole scurte, în opoziţie faţă de acest blog. Pe de altă parte, acum dispun de mai puţin timp liber, plus scriu pe 2 bloguri, acesta şi unul de nişă. Iar pe viitor aş putea să mă mai implic într-un proiect legat de scris, şi nu ştiu cum voi putea să reuşesc să le împac pe toate. Mă tem că mă încarc cu prea multe - am mai păţit-o aşa în viaţă de vreo 2 ori, şi acum sunt mai precaut/cumpătat. Aşa că am hotărît să amân pe mai tîrziu ideea cu microblogul. Şi să aştept să se limpezească apele, dar şi să vină adevărata primăvară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu