miercuri, 11 aprilie 2012

Orange Prepay - de-am fi toţi Prieteni

http://www.prepay.ro/
Există 3 planuri tarifare la Orange Prepay: Seara şi Weekend, Standard şi Prietenii. Le-am analizat odată în comparaţie cu planurile tarifare de la Moldcell Cartelă.

Orange are 2,13 mln de abonaţi, dintre care aproximativ 1,3 - 1,4 mln sunt la Prepay. La Orange Prepay Standard vorbesti cu 1,5 lei minuta in retea si 2,3 lei in afara retelei. La Orange Prepay Prietenii vorbesti cu 60 de bani pe minută cu persoanele ce au acest plan tarifar activat, cu 1,6 lei in retea si cu 2.3 lei in afara retelei.

Ori, mi-a aparut încă de foarte demult ideea: ce-ar fi dacă toţi abonaţii Orange Prepay ar fi la planul tarifar Prietenii? Am vorbi noi între noi (1,3 - 1,4 mln de oameni) cu doar 60 de bani pe minută! Adică am economisi aproape un leu (90 bani) la fiecare minută vorbită! Sau am vorbi de 2,5 ori timp mai mult, pentru aceeasi suma care o platim la Standard!

Si mai avem încă la dispoziţie 3 numere Preferate (la care vorbim cu doar 60 de bani), plus un număr Magic, la care putem pune numere de la Orange Abonament, cu care vorbim cel mai mult. Ceea ce înseamnă că în peste 70-90% din apelurile făcute în reţea am vorbi cu doar 60 de bani, economisind sume bune.

Din păcate nu toată lumea gândeşte ca mine (în această privinţă). Nu toată lumea are timp să se gândească la această situaţie, şi să le vină în minte o asemenea idee. Dar nici nu au informaţiile necesare, o mulţime de oameni, despre care sunt tarifele.

Personal sunt la Prietenii, deoarece gândesc că mare diferenţă nu e dintre a achita 1,6 lei sau 1,5 lei pentru o minută vorbită în reţea, însă cîştigi bine cînd nimereşti pe cineva la acelaşi plan tarifar ca şi tine. Teoretic gândind, este de-ajuns ca 11% din abonaţii Prepay să fie la Prietenii ca tu să îţi scoţi cei 10 bani pe care îi plăteşti mai mult (1,6 lei vs 1,5 lei).

Însă e de-ajuns ca tu şi familia ta, şi prietenii tăi apropiaţi, să fiţi la planul tarifar Prietenii, iar la numerele Preferate şi Magic să înscrii numere de la Orange Abonament, ca să ieşi deja bine în cîştig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu