joi, 17 mai 2012

Fără LinkWithin pe blog

http://bloggerajutor.blogspot.com
Am hotărât azi să mă despărţesc de aplicaţia LinkWithin de pe blog. Minusul cel mai mare al acestei aplicaţii este că în posturile linkuite nu apăreau niciodată articolele scrise după instalarea widgetului. Plus că nici tare mare creştere de trafic nu ai de la această aplicaţie. În schimb, îmi îngreuna încărcarea blogului. Plus şi estetic mă săturasem de postările linkuite de LinkWithin.

Mă gândesc în genere să fac mai multe schimbări pe blog, poate chiar a şablonului, dar încă sunt nedecis căci nu ştiu ce vreau şi cum vreau precis.

2 comentarii:

  1. Cum ai scapat de linkwithin pentru ca si eu vreau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simplu. Intri la secţiunea Aspect a blogului, şi de acolo elimini aplicaţia LinkWithin.

      Ștergere