vineri, 8 iunie 2012

EURO 2012. Favoritele mele

http://www.enational.ro
Astăzi se începe campionatul european de fotbal 2012. Nu sunt tare entuziasmat, dacă sincer. Personal sunt adeptul jucării fotbalului, dar nu privitului la televizor. În genere, consider o formă de prostie (şi de manipulare a maselor transmiterea şi) privirea fotbalului la televizor, precum şi să ai idoli din fotbal. Este mult mai inteligent să-ţi fii propriul erou pe teren şi să joci fotbal, decât să îl priveşti la TV. În special pentru sănătate.

Dar există şi plăcere de a privi fotbal. Împreună cu prietenii. O formă de socializare, altfel spus. Dar nu mai contează. Dacă tot azi se începe EURO, am şi eu nişte favorite la titlu, sau în grupe. Chiar dacă, cred eu, nu voi urmări nici 20% din toate meciurile de fotbal.

În grupa I aş vrea să se califice Polonia (locul I) şi Cehia, Grecia locul 3, iar Rusia să ia ultimul loc. În grupa II voi ţine cu Portugalia, şi voi fi contra Olandei. Deoarece dacă olandezii vor dezamăgi la EURO, românii vor avea mai multă încredere în ei că pot bate Olanda în preliminariile pentru mondiale. În grupa III voi ţine cu Spania (locul I) şi Italia, iar în grupa IV voi fi de partea Franţei.

În privinţa favoritelor mele la titlu, mereu am ţinut cu echipele latine, atunci când România nu a jucat: Spania, Italia, Portugalia şi Franţa. Prima mea favorită e Spania, am ţinut cu ea şi în 2008, şi în 2010. Însă puţin probabil e, ca Spania să câştige al treilea titlu consecutiv, cred. A 2 mea favorită de regulă era Portugalia. Însă acum nu prea ţin cu ea, pentru că nu mi-ar plăcea ca Ronaldo, care e mult prea plin de sine, să câştige trofeul. Voi ţine a 2 favorită cu Italia, iar apoi cu Franţa.

2 comentarii:

  1. Nu poţi juca fotbal bine, dacă nu-l priveşti, fie live sau la TV !!! E ca şi cum ai învăţa fără profesor...

    Hai Olanda !!!

    P.S. Îmi plac echipele superofensive...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Referitor la prima propoziţie, cred că ai dreptate. În perioada 2000 - 2010 am urmărit multe meciuri de fotbal, şi cred că am învăţat şi înţeles multe lucruri despre cum să joci mai bine fotbal din asta.

      Ștergere