miercuri, 15 august 2012

Cetatea Chilia. Fotografii

Redescoperă Moldova mi-a amintit de o mică expediţie făcută cu 2 prieteni la cetatea Chilia. În 2007 am fost la mare la "vestita" bază Dacia a Universităţii de Stat. Împreună cu 2 amici, Florea Artiom şi Ion Bărgan, am hotărât să vizităm oraşul Chilia pentru a găsi şi fotografia vechea cetate medievală Chilia (sau, mai bine zis, ce a rămas din ea). Am făcut o mulţime de fotografii a singurului turn ce s-a păstrat din cetate, poze ce nu le-am pus pe net (în 2007 nu aveam blog), şi de care am uitat. 

Despre povestea expediţiei noastre puteţi citi pe blogul lui Ion Bărgan. Eu voi posta doar fotografii:

Elevatorul de azi pe teritoriul căruia s-a aflat cândva cetatea Chilia
Zidul pe care a trebuit să-l escaladăm pentru a ajunge la turn
Escaladăm zidul
Înainte spre cetate



Cică din cetatea Chilia erau săpate o mulţime de tuneluri ce treceau ajungeau tocmai pe malul celălalt al Dunării

Cetatea Chilia în miniatură la muzeul din Chilia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu