marți, 21 august 2012

Redescopera Moldova. I zi

A fost super. Nu-mi imaginam ca experienta (re)descoperirii Moldovei poate fi atat de incitanta si plina de adrenalina. Despre experienta am sa scriu insa dupa proiect.

Ieri am vizitat o multime de obiective turistice. Mult mai multe decat ne-am pus in plan, Ceea ce e bine. Si pentru noi si pentru cititorii nostri.

Parcul, conacul si biserica din Miclesti, construite in 1802:





Casa-muzeu a lui Alecu Donici din satul Donici:


Manastirea Curchi:

Manastirea Hirova din Necalaieuca:

Catedrala din Orhei, construita de Vasile Lupu in anii 1632-1638:

Manastirea Tipova:


Manastirea din Saharna (terestra si rupestra):


Cascada de la Saharna:

Buncarul din Soldanesti:




Si mai sunt. Complexul de izvoare de la Trifesti, o mina de piatra Hanu lui Hanganu, etc. Promit dupa incheierea expeditiei sa scriu cite un articol pentru fiecare locatie vizitata. Iar numai ieri am vizitat cel putin 13.

Moldova e frumoasa. Extraordinar de frumoasa!. Daca am fi ceva mai bogati, si am avea o infrastructura mai buna, si una gandita, Moldova ar putea sa se transforme intr-o adevarata tara de turism. Pentru ca avem un potential turistic fantastic. Si asta o spun doar dupa I zi!

Reamintesc ca acest proiect este posibil datorita sponsorilor Moldcell, Kia, Peugeot (sa stiti prin ce a trecut 308 al nostru :D), Vip Magazin, Victoria Asigurari si prim-ministrului Filat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu