joi, 23 august 2012

Redescopera Moldova. Ziua a III-a

Spus direct, Redescopera Moldova se dovedeste a fi mult mai obositor decit ne-am fi asteptat. Din pacate, ieri nu am reusit sa vizitam toate obiectivele pe care le aveam in plan. Ori, in zona de nord-vest a Moldovei se afla o multime de locuri frumoase. Mult prea multe.

La Naslavcea dimineata e foarte frig, si dinspre Ucraina vine un mare nor de ceata:


Mai departe am vizitat rezervatia naturala Ocnita:




Satul Grimancauti din Moldova are o sala de box, in care s-au antrenat numerosi campioni ai Moldovei:



In satul Larga se afla una dintre cele mai frumoase biserici de lemn din Moldova, construita in sec. XVIII -XIX:



La Criva am incercat sa gasim Pestera Emil Racovita, una dintre cele mai mari din lume. Din pacate, intrarea in pestera este inchisa:



Alaturi de pestera se afla o cariera:


La Tetcani se afla rezervatia cu acelasi nume, un adevarat coltisor de rai:



La Corjeuti, satul de "frantuji", nu exista nici o ruta directa intre acest sat si Paris. In schimb exista Tiglaul:


Suta de Movile, deja pe inserate:



Iar azi dimineata am vazut zimbrii de la Padurea Domneasca. Despre asta voi posta fotografii in urmatorul articol deja :).

Reamintesc ca Redescopera Moldova este realizat datorita sponsorilor Moldcell, Kia, Peugeot, Victoria Asigurari si altii. Expeditia are loc sub patronajul prim-ministrului Filat.

P.S. Dupa ce ma voi reintoarce din expeditie, voi posta mai multe fotografii cu locatiile vizitate pe blog. In masina, pe drum, imi este imposibil sa fac aceasta, deoarece imi obosesc ochii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu