joi, 13 decembrie 2012

Changes. A new life

Trei luni de când nu am mai scris pe blog, încât am impresia că mi-am şi pierdut capacitatea şi fluenţa de a mai scrie. În această perioadă am experimentat o mulţime de lucruri noi, încât aş fi putut să scriu o mulţime de articole. Dar nu a fost să fie, pentru că altele au fost interesele şi preocupările mele.

În aceste 3 luni am realizat o mulţime de schimbări în viaţa mea, pe care nu le regret niciuna. Cea mai importantă dintre ele este faptul că, după aproape 25 de ani trăiţi în Republica Moldova, nu mai locuiesc în această ţară. La moment mă aflu în România, unde studiez Management la Universitatea din Petroşani. Cum am ajuns aici şi de ce am ales să ajung aici, voi scrie, probabil, în alt articol.

Printre alte schimbări menţionez dezactivarea profilului de pe facebook (pe care s-ar putea să-l reactivez în scurtele perioade când mă voi afla în RM) şi abandonarea trecutului, noi cunoştinţe (în sensul şi de informaţii, dar şi de persoane), un nou e-mail, noi numere de telefoane, noi gadgeturi... dar cel mai important, noi experienţe de viaţă, şi mai multă maturitate. Şi o mulţime de oportunităţi şi posibilităţi de dezvoltare, precum şi de creare a unei vieţi cât mai interesante şi frumoase.

Spus pe scurt, o nouă viaţă.

2 comentarii: