marți, 6 ianuarie 2015

2014

http://maroonweekly.com
În 2013 cea mai mare realizare a mea a fost faptul că am reușit să mă transfer de la Universitatea din Petroșani la una din cele patru cele mai puternice universități din România, la Universitatea de Vest din Timișoara. A fost un proces destul de anevoios și urât (despre procedura de transfer scriind într-un articol precedent), însă care a meritat efortul. Tind să cred că e o mândrie să fii student al UVT, universitate care mereu intră în topul celor 700 cele mai bune universități din lume.

2014 a fost un an mult mai bun, lucru parcă pronosticat și de faptul că doar după vreo 2 ore după Anul Nou 2014 avea să aflu că am câștigat un smartphone E-Boda, la un concurs al aceleiași companii. Deși nu a fost un an prea fericit, fiind chiar mai degrabă presărat cu momente, stări sau sentimente negative, 2014 a reprezentat, paradoxal, cel mai bun și cel mai reușit an din viața mea. Din trei motive:

În mai 2014 avea să particip la o testare Mensa, rezultatul fiind pozitiv. Reușita este cu atât mai importantă cu cât încă din 2011 - 2012, când m-am decis să vin la studii în România, mi-am planificat să dau acest test și să-mi demonstrez că sunt eligibil Mensa. Astfel încât reușita mi se pare tot atât de importantă ca și venirea la studii în țara-mumă, dacă nu chiar și mai importantă.

A doua realizare a reprezentat o mare surpriză. La început de octombrie avea să aflu că am primit un premiu (financiar) pentru că, surpriză pentru mine, aș fi cel mai bun student de la management din universitate. Acest fapt m-a surprins cu atât mai mult cu cât am o mulțime de colegi care sunt foarte deștepți și capabili, precum și din cauza faptului că nu am anticipat, și nici nu mi-am propus să fiu primul (recunosc însă, că încă înainte de transfer, mi-am propus să fiu printre primii trei studenți, pentru a deveni membru a unui Club al Studenților de Elită).

Cea de-a treia mea mare realizare constă în faptul că am reușit să plec printr-o mobilitate de studiu Erasmus într-un alt stat din Europa, în Slovenia. Acest obiectiv era și cel mai important obiectiv al meu din 2014. Mai mult chiar, până la sfîrșitul anului 2014 am reușit să trec și să dau toate examenele obținând o medie foarte bună, poate nu atât de bună pe cât aspiram, dar extraordinar de bună dacă țin cont că e prima oară când învăț în engleză și studiez peste hotare (România sau Moldova pentru mine e același lucru, o singură patrie).

Acum, idee nu am cum va fi anul 2015. L-am întâmpinat în Slovenia, pentru a doua oară în afara familiei și prima oară în afara patriei. Cum va fi în continuare, nu știu; însă sper ca reușitele din anul precedent să reprezintă o bază pentru reușitele și atingerea obiectivelor din anul curent, precum și viitori. Deși cu întârziere, vă urez, dragi cititori, La Mulți Ani! Să aveți un An Nou Fericit și cu cât mai multe succese!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu