miercuri, 21 octombrie 2015

Despre compania la care m-am angajat

http://piroterm.md/
De vreo 3 - 4 săptămâni mi-am găsit un post de muncă în Chișinău, Moldova. Compania care m-a angajat se numește "Piroterm - Service" SRL, sau, denumirea comercială: "Piroterm - Casa Căldurii". E o companie mică, de aproximativ 20 angajați, dar care activează deja de 15 ani pe piața din Republica Moldova. Sau cel puțin pe 30 noiembrie anul curent împlinește 15 ani, ceea ce mi se pare o vârstă de apreciat pentru o companie din RM.

Acum, cu ce se ocupă această companie: Piroterm comercializează și instalează sisteme de încălzire, climatizare și alimentare cu apă. Spus mai simplu, compania importă, comercializează și/sau instalează centrale termice, boilere, convectoare electrice, radiatoare, climatizatoare, pompe și multe alte produse, pe care le găsiți pe site-ul companiei piroterm.md.

Compania este importatorul și distribuitorul (oficial) al mai multor branduri internaționale, dintre care cele mai importante ar fi: Grundfos (pompe), Viessmann (centrale termice), Daikin Airfel (centrale termice), Wasserkonig (pompe), Atlantic (boilere și convectoare), Termodinamik (centrale termice pe biomasă).

În cele 3 - 4 săptămâni am învățat extrem de multe despre cum funcționează o unitate economică pe piață. Deși am avut și experiențe negative (în special una cu un așa-zis "partener"), cred că toate aceste experiențe și învățăminte mă ajută să cunosc mai bine cum funcționează o companie, și să înțeleg ce reprezintă afacerile și antreprenoriatul în practică. 

În rest, dacă v-a atras atenție un produs, sau aveți nevoie de ceva ce comercializează compania noastră, nu ezitați să ne contactați: s-ar putea să vă facem un preț/ofertă foarte avantajoasă. 

P.S. Și lecția de cultură generală: știați că cuvântul piroterm(ic) înseamnă "care dezvoltă căldură prin ardere"? Personal știam undeva din copilărie că cuvântul "piro" (grecesc) înseamnă foc, dar nu am știut că există și cuvântul "pirotermic" în limba română. Chestia asta îmi amintește de compania Nike, care și-a ales denumirea după zeița Nike, zeița victoriei în Grecia Antică.

2 comentarii: